czwartek, 27 marca 2014

back

"Cisza na blogu..."
Przepraszam. Wytłumaczenie jest proste - burza w każdej sferze mojego życia. Szkoła, dom.. Wszystko. do rady pedagogicznej zostało mi 7 dni szkolnych, a nauczyciele nagle zaczęli wstawiać niższe oceny semestralne niż się spodziewałam... -,- W czwartek zaczynamy turniej.. Mam nadzieję, że będzie ok i moje kochane kolano wytrzyma. Jutro zaraz po lekcjach uciekam do raju <3 Trzy dni odpoczynku przed dwoma tygodniami ciężkiej pracy..
Na szczęście cały ten pęd nie odbija się na skórze.. Don Mateo wynalazł dla Jadzi Doradzi zbawienny środek. A tak konkretnie to krem, Nivea. Polecam. : )


No a teraz to ja chyba pójdę spać... Po pierwsze mam jutro na 7:00 do szkoły więc muszę wstać o 6:00 -,- a po drugie na pierwszej lekcji mam do zaliczenia 6 pytań maturalnych z bazy 56 pytań...
Tak więc życzę wszystkim miłych kolorowych i przyjemnych snów. Dobranoc! <3


1 komentarz:

  1. A cóż to, czytelniczka jakaś upomina się o ciszę na blogu!? Hihihi

    Krem... hm. Też zakupię! A co! :D
    Wypoczywaj Misia, ładuj akumulatory! :*

    D. :*

    OdpowiedzUsuń