środa, 16 kwietnia 2014

Ogłoszenia.

Z dniem dzisiejszym Jadzia i Mati ukończyli naukę w Technikum Leśnym im. Polskiego Towarzystwa Leśnego w Biłgoraju. : ) Piękne ocenki, piękna średnia, młodzi, piękni i szczęśliwi. Wkraczają w dorosłe życie.. Po maturach czas na pracę, a potem studia.

Ze spraw bardzie teraźniejszych. Wczoraj w ramach nagrody za zawody mieliśmy wyjazd do Janowa na basen. I? I skóra bez zmian! :) Bardzo mnie to cieszy.. Grałam też w kręgle na boso :D I Bozia pokarała gdzieś się pośliznęłam i uszkodziłam biodro. No ale zabawa była cudowna :) Zwłaszcza szalone zdjęcia z trenerami, kręgle, zjeżdżalnia i jacuzzi. : )

Jutro zaczynam wielkie porządki, w czwartek kosmetyczka, fryzjer i wieczorem Droga Krzyżowa. W sobotę jajeczko w niedziele śniadanko, lany poniedziałek na wsi i we wtorek hm.. wolne z Matim. Trawienie wszystkiego co zjedzone podczas świąt. W środę rano do szkoły dokończy papierkową robotę, a wieczorem imprezka pożegnalna na zakończenie szkoły. Ostatni raz z moją klasą. Jak się czuję? Za niektórymi będę pewnie tęsknić. Ale czuję trochę ulgę. Przecież są telefony, internet i samochody...

Wiem jedno, jestem zadowolona i szczęśliwa.. Może mi tylko zazdrościć. : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz