poniedziałek, 18 listopada 2013

Yes!

Tak! Drodzy Państwo Jadzia Doradzia przeszła do kolejnego etapu konkursu z Wiedzy i władzach lokalnych!! I uwaga najlepiej wypadła na etapie szkolnym zdobywając oszałamiającą liczbę 14pkt/26 :D
Hahahaha! Taka jestem niezadowolona, że musze się uczyć na kolejny etap... No ale co tam. Wygrałam dziś wojnę z moim matematykiem i poprawiłam 1 za arkusz maturalny na 5, na które w pełni zasłużyłam!
Tyle tyle tyle pracy związanej ze studniówką! Ale dajemy radę. Po wywiadówce rodzice zadowoleni. Ja TEŻ. : )

Skóra się sypie ale z nią walczę i jestem umówiona na 23.11 do dermatologa. Zobaczymy co powie ciekawego.

Dziś jeszcze próba muzyczna, a jutro rano lekarz  i szkolny wypad do sądu na rozprawę :D

Wczorajszy dzień jak najbardziej pozytywny - wypad ze znajomymi na piwing. <3

"A w pierwszym wagonie,
leży na betonie,
Jagoda i myśli,
że szkoda, ŻE SZKODA!" - Magda K.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz