piątek, 4 stycznia 2013

Dla Dagi.

Specjalnie dla Dagi napiszę coś więcej o naświetlaniach lampami UVB. A więc stoi się (jeśli ktoś nie wie) Przed taką wielką lampą i czeka aż będzie pipczeć. Długość zabiegu zależy od dawki. Np ja pierwszego dnia miałam dawkę 0,315 co się równa 42 sekundy stania na przód i tył. Naświetla się dwa dni raz dziennie a potem jest jeden dzień przerwy.
Jeśli chodzi o mnie to sama nie wiem co najbardziej mi pomaga :D Zastrzyki, naświetlanie, emolienty, tabletki czy smarowanie :P Bo aktualnie wszystkiemu się poddaję. Ale
Daga jest różnica. Po trzech dniach widać poprawę. Nie było co prawda Bóg wie jakiej tragedii z moją skórą jak tu przyszłam, ale poprawę widać, co bardzo mnie cieszy :)

A teraz ogólnie.
To, że widać poprawę nie znaczy, że widać też koniec mojego pobytu tutaj. Jestem chyba jedyną osoba na oddziale której w przybliżeniu nie powiedziano jeszcze kiedy ma wyjść do domu.. I troche mnie to martwi. W sumie nie mam na co narzekać. Mam miłe towarzystwo, trochę zajęć, bardzo dużo śpię :D Atrakcji też nie brakuje. Np dzisiaj jedna z naszych sąsiadek z sali obok płakała cały ranek zawodząc na pół oddziału bo druga poskarżyła się na nią do Ordynatora... :D Jest śmiesznie :D
Wczoraj wieczorem odwiedził nas też Ksiądz. Postanowiłyśmy wybrać się na wieczorną mszę. Nigdy w życiu nie byłam na tak krótkim nabożeństwie :D Z powrotem na sale trzy piętra wyżej trwało 20 minut :P Było bardzo ciekawe bo staruszki co chwilę myliły teksty kolęd a Ksiądz mówił bardzo zabawnym głosem :P
Cóż więcej mogę napisać? Boli mnie tyłek od zastrzyków i biodra od nie wiem czego. Już zaczynam strasznie tęsknić i chce wracać do domu.. Do Medżika i Lam i Rodziców.. 

Życzę miłego dnia, wracam do sali dalej spać.. : )

1 komentarz:

  1. Bardzo Ci dzięjuję! zastanawiałam się czy to nie czasem lampy Puva. Przed taką lampą uvb też stałam we Wrocławiu jak byłam. Ale tylko 2 dni chodziłam bo kręciło mi sie w głowie. CIESZĘ SIĘ ŻE WIDAC POPRAWĘ! BARDZO! Podasz więcej info o tym szpitalu oddziale. To dermatologia? :( buziaki głodziaki!!! Papa

    OdpowiedzUsuń