poniedziałek, 16 marca 2015

Vaseline

Wspominałam ostatnio o serii produktów marki Vaseline. W skrócie mówiąc: cała gama produktów o różnym stopniu nawilżania do ciała, rąk, ust, itd. Dostępne w wersjach zapachowych i bezzapachowych (odradzam zapach kakao jak dla mnie zbyt intensywny). Niestety nie miałam przyjemności wypróbować do tej pory balsamu w sprayu. Jego największą zaletą jest łatwość w użyciu (nawet "w terenie") oraz fakt, że nawet tuż po posmarowaniu ubrania nie przyklejają nam się do ciała. Cała kolekcja dostępna jest w drogeriach Rossman. Gorąco polecam! A teraz produkty, których miałam przyjemność używać. ;)

 Balsam do ciała wersja zapachowa i bezwonna.
 Bezwonny krem do rąk maksymalne nawilżenie i regeneracja.
 Wazelina original, osobiście używam na noc do twarzy - Rewelacja!
 Wazelina original do ust z praktycznym etui.

     Wazelina o zapachu miodu i cytryny w gustownym, twardym etui z lusterkiem.

Przepraszam za wygląd wpisu, ale nie jestem w stanie go sformatować :P

Miłego wieczoru Misiaczki! <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz