czwartek, 5 września 2013

Urodzinowo.

Dziś bardzo ważny dzień. Urodzinki Dagi!!!
Najbardziej zapalonej komentatorki i wizytatorki tego bloggera :D
Z tej okazji specjalna notka z życzeniami. 


Kochana!
Życzę Ci przede wszystkim jak najlepszego samopoczucia. Żebyś się często uśmiechała, trudne problemy rozwiązywała od ręki a z rzeczami niemożliwymi czekała tylko chwilkę. Każdy Twój dzień nie będzie pełen optymizmu i pozytywnego nastawienia. Nigdy się nie załamuj i zawsze szukaj nowych rozwiązań i możliwości. Niech słoneczko świeci wysoko i jasno na Twoim niebie. I pamiętaj Księżniczko, że jedna gwiazd na niebie zawsze świeci dla Ciebie i czeka aż ktoś Ci ją poda : ) Sto lat! <3 ; ***


 A u mnie tragedia z komedią połączona czyli ogólnie to dramat :D Sypie się piecze, ciągnie, swędzi i pęka. Ale co tam! 28 września lekarz przyjedzie i będzie mnie ratował. :D Pozytywnie i do przodu : ) Jutro po upragnionym ostatnim dniu w szkole jedziemy ze znajomymi "na ryby" Ja jadę się uczyć i przyglądać. Więc wiadomo jak się to skończy :D Ogólnie rzecz ujmując weekend zapowiada się bardzo ciekawie : ) Jak wrócę (w sobotę) to napiszę co i kiedy ma sie wydarzyć bo będzie tego bardzo dużo i będzie ciekawie : )

tymczasem...

Dobranoc Misiaczki ; ****

1 komentarz:

  1. Nooo powiem Ci, żeś mnie zaskoczyła! Ale Ty potrafisz zaskoczyć!
    Wielkie dzięki za te szczere życzenia, i jest mi miło, że moja skromna osoba jest w Twoich postach opisywana!!
    Buziaczek! P.s. Mogę wpaść i posmyrać :D jak trzeba :*
    Daga.

    OdpowiedzUsuń