niedziela, 17 marca 2013

(Nie) dzielnie.

(Nie) dzielnie przeżyłam wczorajszy wieczór. Dziś drugi dzień stosowania Protopicu. Już widać poprawę.

Jakiś czas temu na moim lewym przedramieniu pojawił się mały bardzo czarny pieprzyk. Pomyślałam, że go zignoruję bo mam ich bardzo dużo, ale zauważyłam się rośnie. Myślicie, że powinnam go przebadać?

Ahhh.. "Kocham" niedziele.. Od samego rana leci mi krew z nosa, na dworze zimno, a mi nic nie chce się robić. Za dokładnie 20 minut muszę wstać i zebrać się do kościoła. Może jak zrobie coś konkretnego to nabiorę chęci do czegokolwiek? Byłoby miło..

Plany na dziś? Chcę odwiedzić Babcię i spędzić trochę czasu z młodszą Siostrą. Jeśli plany uda się wprowadzić w życie to wieczorem spróbuję dodać jakieś zdjęcia : )

Miłego dnia Misiaczki! :) ; ***

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=iUiTQvT0W_0&feature=endscreen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz