wtorek, 19 marca 2013

Trlolololo

Przepraszam za małą przerwę w konkretnym pisaniu ale było kiepsko. Teraz już jeste lepiej. :) Dzień udany chociaż jeszcze nie skończyony, wszystko może się spieprzyć :D A tak na poważnie. Wczoraj dostałam kolejną maść robioną tym razem z hydrokortyzonem. Wczoraj wieczorem jak się nią posmarowałam to piekło mnie bardziej niż po Protopicu. : | No ale natłuszcza jak oszalała :D Dzień w skzole zaliczam do udanych. Jedna lekcja potem wf z chłopakami i 4 godziny oglądania filmów, rzucania papierami, malowania paznokci taśmą izolacyjną itp. :D Zarezerwowałam też sobie dzisiaj bilety na koncert Czesław Śpiewa!!! Taki miły wieczór z rodzicami przed wyjazdem na zawody :) Dziś jeszcze lekcje nauka i o 19:00 ostatni mecz w szkolnej lidze siatkówki. Jadzia pokaże Chłopakom co potrafi :D

Dołączam takie tam sobie zdjęcia  z konkursu wiedzy o leśnictwie i nie tylko, który przeprowadzałam podczas piątkowego finału : )

Miłej reszty dnia Misiaczki!!! ; ***



http://www.youtube.com/watch?v=hSjIz8oQuko&feature=endscreen&NR=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz