piątek, 15 marca 2013

Śnieg, opryszczka i posieknięte usta..

Zasypało, zawiało i co się tylko jeszcze dało. Z mojej małej miejscowości w niektórych kierunkach nie da się wyjechać. W środku miasta stoją TIRy tarasując przejazd wszyscy poruszają się z prędkością ślimaka a śnieg przestał padać dopiero z godzinę temu. A zaczę wczoraj... Rano jak szłam na OSiR w niektórych miejscach miałam śnieg po kolana. Na szczęście obowiązki się skończyły i do jutra rano nie muszę wychodzić z domu :D Gratuluję Nadlesnictwu Józefów wygranej i pozostałym drużynom dobrej gry : )

Jutro mam wizytę u lekarza. Oprócz tego, że nie swędzi, nie widać poprawy. Dodatkowo taka a nie inna pogoda źle wpłynęła na moje wargi które strasznie wyschły, zrobiły się czerwone jak od szminki i strsznie pieką..

Mam tez inny problem. Bardzo często łapie opryszczkę. Dowiedziałam się, że niektórzy ludzie przez całe życie mogą jej nie złapać, ci z AZS bardzo łatwo. I np opryszczka przeszła u mnie samą siebie. Zdażała się raz 2 razy w miesiącu czasem dłużej miałam spokój. Niestety, pod koniec zeszłego tygodnia udało mi się zwalczyć opryszczkę na dolnej wardze. W środę wstałam rano z opryszczką na nosie, a wczoraj na górnej wardze. I teraz wyglądam troche dziwnie. Jakbym przejechała ustami i nosem po czymś szorstkim.. Czy Wy też tak macie? Fenomenem u mnie są opryszczki na rękach. Zdarzyło mi się to już ze 3 razy. I próbowałam już chyba wszystkim z nimi walczyć. Może możecie mi coś polecić?

Niestety wciąż nie mogę dodawać zdjęć. Ale może niedługo jakoś poradzę sobie z tym problemem. : )

Proszę jutro trzymać kciuki kto może w godzinie od 11:15 do ok.12:00 Z góry bardzo dziękuję!

Życzę udanego popołudnia.

C'ya! :D

1 komentarz:

  1. O opryszczce wiem spoko kochana! U mnie tez od ust sie zaczyna a potem... eh! Problem zawsze w nocy kiedy dotykałam usta i nie specjalnie rozniosłam opryszczkę na całą twarz... Ajjjj!!
    Lekarka kazała mi wykupić więcej HEVIRAN'u 800 i teraz kiedy tylko dostanę opryszczkę stosuję co 4 godz. przez 5 dni. :) oto mój atopikowy sposób radzenia sobie z opryszczką. Buziak uzdrawiak!

    OdpowiedzUsuń