piątek, 22 marca 2013

Tak.

Na wstępie bardzo chciałabym podziękować Ali za komentarz opisanie swojej historii i radę. Na pewno spróbuję, bo aktualnie moja skóra jest w dobry, nawet bardzo dobrym stanie i chcę jak najdłużej go utrzymać, bo szkoła trzyma mi napięte terminy. Zobaczę jak moja skóra będzie reagować na tranową terapię : )

A teraz aktualności.
Dziś 22 marca 2013r w Bramie Grodzkie Teatrze NN w Lublinie odbyły się warsztaty dla uczniów z miejscowości zaangażowanych w Międzynarodowy Festiwal Śladami I.B. Singera. (Biłgoraj, Bychawa, Tyszowce, Szczebrzeszyn, Kraśnik, Józefów Biłgorajski, jeśli o kimś zapomniałam to przepraszam :P) Po krótce przedstawię ideę naszych działań. Chcemy w wyżej wymienionych miejscowościach jak i na całej Lubelszczyźnie i w całym kraju obudzić i zachować pamięć o Żydach zamieszkujących te tereny. O ich kulturze, tradycji i codziennym życiu. Oprócz tego wspólnie z mieszkańcami naszych miast bierzemy udział w różnego rodzaju farsztatch artystycznych, ale nie będę się tu o tym rozpisywać wszystkie informacje można znaleźć na stronie Festiwalu na facebooku ( http://www.facebook.com/sladamisingera ) Zainteresowanych odsyłam na face. Oczywiście jeśli ktoś ma możliwość w dniach 11-24.07.2013r pojawić się w jednym z tych miejsc GORĄCO ZAPRASZAM! : ) Ale co działo się dziś. W tym roku skupiamy się na mediach, więc głównym celem spotkania było przedstawienie planu działań i integracja. A teraz będzie trzeba ostro zabrać się do pracy :) Tak! To lubię :P

Teraz o stanie zdrowia. Skóta w stanie zadowalającym, nie swędzi, lekko się sypie. Ale protopik i maść robiona pomagają. :) Samopoczucie i humor na wysokim poziomie.

Dziękuję wszystkim za dzisiajszy dzień. Dodaje na razie tylko dwa zdjęcia. Może jutro uda mi się dodać więcej : ) A jak nie to już w przyszłym tygodniu.

Zapowiedź na jutro! Najprawdopodobniej pojawi się kolejny przepis, bo Jadzia znó gotuje dla swoich ukochanych Mężczyzn :D Mamy nie ma więc ja muszę nakarmić Tatę i Maćka :P

Życzę miłego wieczoru! Prosze oglądać mecz i kibicować!!! Tylko bez narwów bo później swędzi skóra :D


"Pan Witek: To może niech ktoś powie coś o zeszłorocznych edycjach? Co? Kto chce coś powiedzieć? Jagoda. Jagoda: Dlaczego ja?! Pan Witek: Bo siedzisz w pierwszym rzędzie." :D

 Józek i Agnieszka z Radia Lublin. Prowadzący warsztaty radiowe : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz