sobota, 13 października 2012

Again.

Hospital again.
       Otóż mojemu lekarzowi bardzo nie podoba się stan mojej skóry. Wyszłam ze szpitala dokładnie 5 tygodni temu i już każą mi wracać. Tym razem na 7-10 dni.
       Powiedziano mi również, że jestem trzecim tak ciężkim przypadkiem w jego karierze lekarskiej. Tym razem będę poddawana działaniu lamp PUF i przyjmowała kapsułki polepszające efekty.
       No. Staram się zbytnio nie przejmować. Przed pójściem na oddział czeka mnie jeszcze tydzień ciężkiej pracy. 17-18-19 października - Forum Humanistów Szkół Leśnych. A więc konkurs z poprawności językowej.
       Drapię się jak nienormalna bo to już jest nie do wytrzymania.
       Odwiedziłam dziś moją sąsiadkę ze szpitalnej sali : ) Taki pozytywny akcent.

Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz