piątek, 24 sierpnia 2012

"Wiara, siła, męstwo!"





III Exodus Młodych - Spotkanie młodzieży diecezji Zamojsko-Lubaczowskiej. 
Termin: 21-24.08.2012
Lokalizacja: Zwierzyniec
Hasło przewodnie: "Wybieram miłość"

Nie wiem czy ktoś z osób czytających mojego bloggera jest wierzący, ale ja jestem. I jeżeli ktokolwiek ma problem ze sobą, czy ze zdrowiem czy właśnie z miłością to gorąco polecam taki wyjazd. Nawet jeśli nie sama wiara w Boga i jego obecność miałaby Wam pomóc to czas spędzony z tak wspaniałymi ludźmi. Tam nikt nie pozwolił poczuć mi się gorszym. Wręcz przeciwnie. "Takiego Bóg Cie stworzył. Dokładnie takiego, a stworzył Cie dla Siebie i takiego Cie kocha." Na każdym kroku powtarzano, że liczy się dusza i serce a nie wygląd czy "imię". Jeszcze nigdy nie przeżyłam czegoś takiego.
Jeśli chodzi o azs, ludzie pytali się co mi jest, na czym to polega. Jeden pan nawet stwierdził, że to na pewno uczulenie na czekoladę, a potem przedstawił  się jako Czekolada. :) To były 3 najcudowniejsze dni tych wakacji. 
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji zdrowotnych. W kolejce pod prysznic czekałam 1,5h po czym miałam przydzielone 4 minuty na prysznic w zimnej wodzie. 
Ale za to po powrocie do domu czekał na mnie świeżo przemeblowany i pomalowany pokoik i ciepła woda bez limitu czasu na kąpiel :) 

A dziś kolejny wyjazd. Wraz z Panią W wyruszamy na Cieszanów Rock Festiwal i znów czeka mnie pakowanie. Jutro wizyta u lekarza.. Proszę trzymać kciuki. A teraz idę się pakować. 

A oto zdjęcia - mój aktualny stan.








2 komentarze:

  1. "Takiego Bóg Cie stworzył. Dokładnie takiego, a stworzył Cie dla Siebie i takiego Cie kocha." Mogę pożyczyć?!

    OdpowiedzUsuń