czwartek, 1 listopada 2012

los cebula i krokodyle łzy

Ciąg dalszy biadolenia.

A więc jak już wspomniałam w poniedziałek wyszłam ze szpitala, dziś mamy czwartek a ruch już poszedł protopic. Wszystko piecze mnie i swędzi.. Jestem tak zdenerwowana że aż mi niedobrze... Jak długo można tak zaleczać te cholerne objawy a później znów wracać do punktu wyjścia? Chodzić do szpitala i wracać do domu.. Może w ogóle nie będę wychodzić. Zaraz zwariuję... Jeszcze pod nosem mam jakąś wysypkę.. Ręce, ramiona, obojczyki i plecy całe zsypane.. Osobiście mam dość.. Jeszcze niektóre osoby zarzucają mi niekonsekwencję w smarowaniu i braniu leków i najchętniej to by chciałby żebym nie spała, nie wychodziła ze znajomymi tylko się uczyła i co 15 minut smarowała mazidłami.
Szlag by ich i to wszystko trafił..

Dziękuję dobranoc :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz