niedziela, 11 listopada 2012

Przeprowadzka.

Tak jak wcześniej wspominałam czeka mnie przeprowadzka do Babci. Moja ukochana Babcia mieszka w przytulnym czteropokojowym mieszkanku w bloku na czwartym piętrze wraz z Dziadkiem, Ciocią i moją siostrzyczką Mają. (I chyba jeszcze dwa chomiki) Przypomnę, że celem przeprowadzki jest sprawdzenie, czy przyczyną pogorszenia się stanu mojego zdrowia jest pies czy też coś innego. 
Dziś nadszedł dzień kiedy trzeba się spakować. Nigdy nie wyjeżdżałam na dłużej niż 2 tygodnie i nigdy nie przeprowadzałam się do innego  miejsca w tym samym mieście więc nawet nie wiem co koniecznie muszę zabrać a co mogą mi dostarczać rodzice. Nigdy też żaden lekarz nie zalecił mi przeprowadzki :P

Lekarz polecił mi kolejny produkt. A raczej całą linię produktów firmy CERKO:
- Cerkobalm,
- Kermuren Plus.
Czy ktoś używał kosmetyków tej firmy? Jeśli tak, proszę o opinię.
I jeszcze Advantan. Jeśli ktoś próbował. :)
Z góry dziękuję.

Życzę miłego dnia niepodległości :)


http://www.youtube.com/watch?v=JDKGWaCglRM

2 komentarze: