piątek, 23 listopada 2012

Tak!

        Jeden z najbardziej pozytywnych dni ostatniego czasu : ) Dziś przyjeżdżają moje Siostry i bardzo mnie to cieszy. Szkołę przeżyłam bez większych trudności oprócz faktu, że po dwóch miesiącach szkoły mam 108 godzin nieobecnych. Ale ze wszystkich przedmiotów razem wziętych mam tylko 4 oceny niedostateczne :P Tylko... Wszystko swędzi mnie jak cholera wyglądam jakbym wpadła w pokrzywy, cała czerwona, sucha i spuchnięta, ale micha mi się cieszy : ) A tak cholernie mnie wszystko to swędziiii!!! Hue hue hue. Nie możemy iść dzisiaj do kina! Dozwolone od lat 18! :D Haha! Jestem szurnięta.. Schudłam znów i w sumie to już wychodzi 2kg w niecałe dwa tygodnie więc jestem zadowolona bardzo z tego faktu.
       Jeśli ktoś ma zły humor to polecam włączyć sobie Radio OpenFM na stacji Hity lat 60' i 70'. Mi osobiście bardzo poprawia nastrój. Same znane hiciory usta same zaczynają śpiewać. : )
       Jejciu jejciu!
Idę dalej sobie śpiewać na cały dom i denerwować moich kochanych Rodziców! <3 : )


Udaneeeeeeego wieeeeeeeczoru Pysiaczki! : )


Śmiech to zdrowie a uśmiech to podstawa udanego dnia : )

2 komentarze:

  1. A posłucham - może i na mnie przejdzie dobry nastrój! Wzajemnie udanego! ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki: ) mam nadzieję, że poprawi humorek :)

    OdpowiedzUsuń