piątek, 30 listopada 2012

tak!

Otóż moi Drodzy siedzenie od wtorku dzień w dzień do późnych godzin nocnych w końcu się opłaciło! Dostałam dziś trzy oceny bardzo dobre. (ochrona lasu, hodowla lasu, język polski) I idę dziś na cudowną urodzinową "randkę" do kina, więc nic nie jest w stanie zepsuć mi humoru. Tata właśnie zaczął układać dziś panele więc przerabianie pokoju w antyalergiczne gniazdko ruszyło pełną parą. Skóra wciąż sucha, ale nie jest tak źle. Za tydzień kontrolna wizyta u lekarza więc wtedy będę mogła powiedzieć coś więcej. A jeśli chodzi o leczenie to Mama przyniosła jakieś nowe mazidło.
Jutro kolejna impreza z serii osiemnastkowych spotkań. Zapowiada się dobra zabawa. Jeszcze trzeba skończyć prezent i jakieś ciuszki ogarnąć :P Dzisiejszą noc spędzam w salonie ponieważ pokój w związku z remontem jest dla mnie niedostępny.
Otrzymałam dziś pędraka ze zdjęciami z mojej urodzinowej imprezy i śmiałam się przez pół godziny. Więc żeby poprawić Wam jesienne smutne wieczory dodam parę najlepszych :D

Para roku :D

<3




Bo nie ma to jak przyjaciele.. :D

Ja lataaaam!


Śmieci są OK.

Młodzi i gniewni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz